Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 10:45:55 +0300

Tere!

Rõuge Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/10248 
aadressile Võru maakond, Rõuge vald, Haanja küla, 25161 Kose-Käbli tee// 
Haraga// Muna-Mäe// Terra// Plaksi küla, Kunnmäe// Savioja// Tuulepesa, Võru 
maakond, Rõuge vald, Plaksi küla, Kunnmäe, Võru maakond, Rõuge vald, Plaksi 
küla, Tuulepesa (Veetorustik, Veetorustik, Veetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigimaantee piiranguvöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27080519>  (menetlus nr: 
445841), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rõuge Vallavalitsus) või menetleja (TÕNU KUKK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister